Garage Voorschoten

Garage Voorschoten

Garage Voorschoten

In Zuid-Tirol zijn we de afgelopen 25 jaar vrijwel constant geweest met sedimentatieproblemen. Alleen het lenteseizoen en de zomer ziet een reductie van ongeveer 1 mm. Maar dat is voor ons meer dan genoeg om onze klanten te verwerken. Samen met onze succesvolle lokale klanten hebben we ook 60 dealers geleverd die bereid zijn meer dan 30 auto's te verkopen. Niet slecht als je bedenkt dat we gemiddeld 30 auto's per maand hebben.

Met dit alles van ons gestuurd, merkten we dat de dealers die we willen benaderen de neiging hebben om als verkopers in plaats van kopers op te treden. Ze zoeken nog steeds het recht op het gebruik van onze banden en verkopen hun auto's tegen hun vraagprijzen. Dit is afpersing en we konden dit niet blijven accepteren uit Onze mond tot hun winst.

Deze goederentrein heeft nu onze wagons bereikt. Hoe erg we het ook haten, we moesten kijken naar de bandenkwestie. Onze wagens staan ​​vol en met of zonder vergunning beginnen de banden te rammelen. Ook onze reizen zijn luidruchtiger, luidruchtiger en luidruchtiger geworden. Toen de banden niet meer stil genoeg waren, hebben we borden opgehangen om te eisen dat ze stiller werden. anders trekken we de aandacht van de politie en laten we de banden onmiddellijk verbranden.

Het probleem met banden escaleert. Aan elke kant van de weg in Zuid-Tirol hangt een brandende vraag. Dat is "Waarom zijn banden zo belangrijk? Waar dienen ze voor? Moet ik nieuwe banden kopen? Hoe zit het met het verbranden van banden? Wat moet ik doen?

We hadden contact gehad met een lokale bandendealer in Zuid-Tirol. We hadden hem wiel- en slangluchtmachines en andere zwaar gemoduleerde bandenwisselmachines op het voorplein van supermarkten gezien. We dachten wat een geweldig idee het was om onze lokale mensen te helpen hun banden te verwisselen en ze vervolgens banden met een hoge marge op internet te verkopen.

De realiteit hiervan is echter dat onze klanten online gaan, het bandenprobleem dat ze hebben intypen en op "Koop nu" of "Bestelling volgen" drukken en vervolgens meerdere keren teruggaan totdat alle gegevens over het probleem en de vereiste actie worden weergegeven op het scherm. Ze nemen het item dan overal mee naartoe en vermijden moeilijke reizen. Ook staan ​​ze te popelen om de banden met ons te bespreken, ze vinden de banden bevredigend en begrijpen wat het beste is voor hun eigen voertuig.

Voor ons is de tijd gekomen om ons daarop voor te bereiden, door de winkelpanden voor te bereiden op het zware materieel en andere wegwerkzaamheden die nodig zullen zijn. de bandenwisselservice moet door hen worden goedgekeurd. Al deze informatie wordt genoteerd en voor altijd bewaard, want dat is de informatiestroom naar onze klanten die onze online bandeninstallateurs genereren.

In Zuid-Tirol zijn we vanwege de Oostenrijksisering vaak gevraagd om verkeersdrempels van 60 meter (40 yards) breed te plaatsen op elke weg die langs ons bedrijf loopt. Deze verkeersdrempels hebben geen uniforme hoogte, onze klanten vinden ze OK, ongeacht of een voertuig een Ferrari van één ton of duizend ton is met een bestuurder aan het stuur. Deze bulten bevorderen de veiligheid en redden levens. Maar zelfs de hoogte is twijfelachtig, van de verhoogde zebrapaden en de paardenparkeerplaats tot de supermarktparkeerplaats aan de overkant.

Op 20 april 2007 werd onze stalwassing getest en werd een nieuw validatiecertificaat van kracht. De Tibibon-banden die we in onze twee busjes over de radialen van de weg stopten, werden rechtstreeks op de parkeerplaats van de bedrijfsstructuur aan de overkant van ons busje gezet. De dag was aangebroken dat we weer aan de lange, koude reis naar huis zouden beginnen. Ik sloop weg onder de hete tl-lampen om de volgende dag terug te keren, pond mijn laarzen waren verloren en in beslag genomen! Verloren en in beslag genomen – dat was de zin van de dag!

telde mijn overstroomde en met waarzeggerij gevulde schoenen en creëerde een visioen van verlossing, Gods kracht in deze moderne tijd. De ruime en goed geventileerde bijboot de ochtenden hield ons aan het lachen, zelfs als de lekke banden af ​​en toe oplaaiden. Het was een prachtige plek om die 'outsourcing reserve'-strategieën te creëren terwijl we wachtten tot de INE-markt zich stabiliseerde – die strategie heeft nooit gewerkt in deze markt en waarom zou een kapitalist met oliewangen een bedrijf op de beperkte markt van de auto-industrie wagen in de eerste plaats? De banden van het busje werden vervangen en de diesel werd verwisseld voor gewone luchtgekoelde Michelin-stoelen, het was een kwestie van op dezelfde lijn zitten als alle anderen en het spel spelen.

Maar doordeweeks, toen iedereen de stad had verlaten om naar het plaatselijke Volvo Warehouse Taube te gaan, waren onze werknemers een van de vele soortgelijke installateurs van banden voor bestelwagens die dag, hoewel een beetje eenvoudiger in hun prestaties.